Battle Princess Madelyn Royal Edition
Ga mee met Battle Princess Madelyn en haar spookachtige hondgenoot Fritzy, op zoek naar haar familie en het land van een kwaadaardige tovenaar te bevrijden - in deze retro arcade vol actie!