Battle Supremacy
Battle Supremacy is een tankgame met spannende gameplay en sublieme graphics die zich afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Zowel de singleplayer als de online-multiplayer* bieden waanzinnige graphics met een ongekend oog voor detail.
Speel tanks uit de geschiedenis vrij en meng je in de strijd in de Tweede Wereldoorlog in Frankrijk, Rusland en de eilanden in de Stille Oceaan. Leid je tankbrigade naar de overwinning in een hele reeks missies.
De game bevat weersomstandigheden en verschillende omgevingen, zoals besneeuwde bergen, Europese bossen en tropische eilanden.