Battle Supremacy - Evolution
Beleef ware kracht in Battle Supremacy: EVOLUTION, een scifi-game met transformerende voertuigen, bloedstollende gameplay en beelden die gezien mogen worden.
Upgrade voertuigen, verhoog je rang en ga samen met je teamgenoten de strijd aan in de meest intense online-gevechten die je ooit hebt ervaren in multiplayerstanden, waaronder Team Deathmatch en Capture the Base.