Je bent immers een politieman.
New York, meer een beest dan een stad. Verken de donkerste hoeken en ontdek de geheimen als Jack Kelly, een voormalig detective die een moord in de schoenen is geschoven. Het is je laatste kans om de waarheid te ontdekken achter deze verschrikkelijke puinhoop. Het probleem is dat je nieuwe baas je vreselijk behandelt, je vrouw een heks is met een gat in haar hand en de lokale maffia je maar al te graag dood ziet. Je zou kunnen stellen dat het je hier, in het midden van Brooklyn, niet bepaald voor de wind gaat. O, en vergeet geen bonnen uit te schrijven, voetgangers terecht te wijzen en dat soort dingen.
Heb je er ooit van gedroomd een held uit een politieserie te zijn? Natuurlijk wel, net als wij allemaal. Nou, dit is je kans! Blijf waakzaam en gevat maar vergeet niet dat als dit niet werkt, je nog altijd ouderwets op de vuist kunt gaan. Het zijn immers de jaren 80!