Behold Battle
Behold Battle is een eenvoudige automatische battler, waarin je helden en monsters tot de dood ziet vechten in willekeurig gegenereerde gevechten.
■ Een normale spelmodus die 20 rondes heeft met toenemende complexiteit van het leger. Raad juist om door te gaan, of game over als je het te vaak fout hebt.
■ Inzetmodus voor goud en een spreukenmodus waarin elke partij een willekeurige spreuk krijgt.