Via het revolutionaire en innovatieve Garotron OS, exclusief in opdracht van MEGASOFT, speel vandaag nog de ultieme MEGA-game-ervaring van Bem Feito!
Je kunt Reginaldo bezoeken in zijn huis op de kleine planeet B-613. Neem de leiding over de dagelijkse taken rond zijn huis en tuin. Vis, kook, geef je tuin en bloemen water, oogst fruit, ontmoet en BINNEN vele vrienden naast Reginaldo.