Berzerk: Recharged
Kip, vecht als een robot! Evil Otto en zijn dodelijke robots zijn terug in deze reimagining van de arcadeklassieker Berzerk uit 1980. Berzerk: Recharged daagt je uit om je een weg te vechten door een dodelijk doolhof vol golven dreigende, vocale robots. Alleen met behendige joystickbesturing en power-ups kun je overleven terwijl je je een weg baant door kamer na kamer in dit dystopische doolhof zonder einde. En vergeet niet dat Evil Otto misschien een glimlach op zijn gezicht heeft, maar hij is dodelijk en onoverwinnelijk.
Zoals in alle Recharged-games kun je in de arcadestand op jacht gaan naar een hoge score of een van de vele handgemaakte uitdagingen aangaan om je schiet- en ontwijkvaardigheden te testen. Als het te moeilijk wordt, kun je altijd een vriend pakken om je vuurkracht te verdubbelen in local-co-op.
De originele soundtrack van Megan McDuffee met sci-fi synths geeft de sfeer weer van een schrijnende schietpartij in een ruimtestation en een coole speelhal uit de jaren 80.