Best of Merge vol#2
FORECLOSED combineert de speelbaarheid van videospellen met de strakke visuele esthetiek van stripboeken. Alles, van gameplay tot filmbeelden, wordt ervaren binnen het stilistische kader van een beeldende roman. De perspectieven van het volledige scherm en het strippaneel gaan naadloos in elkaar over terwijl je je door de cyberpunkstad van FORECLOSED verplaatst en een aangrijpend samenzweringsverhaal aan het licht brengt. Cutscenes zijn ook interactief en zorgen voor een soepele overgang tussen alternatieve speelstijlen.
In de uitgestrekte cyberpunk-stad Nivalis maak je tijdens je eerste avond als bezorger voor Cloudpunk te maken met heel verschillende mensen, AI en androïden, elk met hun eigen verhaal. Jij heet Rania. Dit is de eerste avond dat je werkt voor Cloudpunk, het semilegale bezorgbedrijf dat gevestigd is in de uitgestrekte stad Nivalis. Jij komt overal, van het Merg onderin tot de torens die de grijze wolken in de hoogte doorboren, voordat ze de rand van de troposfeer raken. Geen bezorgklus is te gevaarlijk en niemand is sneller dan een Cloudpunk-chauffeur.
Morbid: The Seven Acolytes is een horrorpunk actie-RPG vol Lovecraftiaanse verschrikkingen en Cronenbergiaanse smerigheid, waardoor het de meest gruwelijke versie tot nu toe is van het isometrische Souls-achtige genre! Uitdagende vijanden, minibazen en gedenkwaardige grootschalige baasgevechten met volledig georkestreerde muziek staan centraal in de wereld van Morbid. Om deze obstakels te overkomen, moet je het vechten onder de knie krijgen, maar ook je personage en uitrusting verbeteren door middel van verscheidene elementen zoals missies, perks, runen, upgrades en looten.