Je gaat door de tijd reizen om kostbare schatten te stelen. Lukt het jou om levend terug te komen?
Between Time is een escape room die je vaardigheden zal testen. Reis door de tijd, verken mysterieuze plekken op aarde, los puzzels op, ontcijfer geheime codes en vind verborgen voorwerpen en schatten.