Een pionierende actie-avonturengame
Gewapend met haar geliefde Daï-Jo-staf en vertrouwde camera kan Jade Hillys vrij verkennen, vechten tegen grote en kleine wezens, gevaarlijke gebieden infiltreren, lastige puzzels oplossen, spannende mini-games spelen, tegen de beste hovercraftpiloten racen en foto's maken van de hele ervaring.
Duik in de prachtige wereld van Hillys als de journalist Jade en onderzoek de mysterieuze, buitenaardse DomZ-aanvallen samen met kleurrijke personages, zoals haar surrogaat-oom Pey'j en de moedige Dubbel H.
Geniet van exclusieve, nieuwe beloningen terwijl je de planeet verkent en ontdek meer over Jades verleden in een nieuwe schattenjacht door heel Hillys.
Zet je schrap voor een baanbrekende mix van actievolle gameplay en spannende, emotionele tussenfilmpjes!