Wat zou jij doen als je de mogelijkheid had om alle ziektes te elimineren, het leven van miljoenen mensen te verbeteren, het lijden te verminderen en zieken te genezen en daarbij ook flink te verdienen? Als hoofd van een Farmaceutisch Conglomeraat heb jij deze macht binnen handbereik. Ga jij dit voor algemeen goed gebruiken? Altruïsme vormt zelden een goed businessplan. De ongemakkelijke waarheid (is er een geneesmiddel?) luidt, dat sommige geneesmiddelen meer winst genereren en dat ziektes goed zijn voor je business. Welkom in de wereld van Big Pharma!