Bijna Daar: Het Platformspel
Sprint tussen zaagbladen door terwijl je doelzoekende raketten ontwijkt. Duik onder lasers door terwijl de vloer onder je instort. Bijna Daar is specifiek voor de fans van het hardcore platforming-genre gemaakt - je bent gewaarschuwd.
Met meer dan 150 levels en tijdgebonden uitdagingen zal Bijna Daar je duizenden keren doden.