SPELKENMERKEN
Binarystar Infinity is een uitdagende 1-bit shoot ‘em up die doet denken aan de Arcade Shmup-klassiekers van weleer. Je kunt de game alleen of met een kameraad spelen, waarbij je als speciale feature kunt kiezen tussen een verticale en een horizontale scrolmodus. De game biedt met de hand gemaakte levels en eindbazen, kent eigentijdse, snelle gameplay en soepele feedback-besturing. En dat alles verpakt in een stilistisch, nostalgisch 1-bit graphics jasje (bekend van games als Downwell en Minit), met passende geluidseffecten. De game beschikt verder over een uitdagende singleplayermodus met moeilijke levels en een wat relaxtere coöpmodus als je liever met een kameraad speelt (al wordt dat een nachtmerrie als je de friendly fire-modus aanzet voor de coöp :D).