Bioframe Outpost
Geïnspireerd door klassieke sci-fi uit de jaren 70 en 80, Bioframe Outpost is een 2D sci-fi actie-avonturenspel, gewijd aan verkenning, experimentatie, opkomende gameplay en verhaal. De unieke, op fotografie gebaseerde benadering van niet-lineaire verkenning en actiegameplay biedt een frisse kijk op Metroidvania-gameplay.
Wezens en systemen zijn geïmmobiliseerd door een buitenaardse besmetting, alleen jij kunt ze bevrijden.Maar pas op; velen vormen een gevaar voor jezelf. Gebruik fotografie om te leren hoe ze zich gedragen, en ontdek een zeer gedetailleerd en fascinerend ecosysteem. Vul je “Compendium” met essentiële kennis, gebruik het om wezens en systemen te manipuleren om te overleven. Ontgrendel geheimen over hoe wezens met elkaar omgaan, hoe je ze tegen elkaar kunt uitspelen en zelfs hoe je ze als wapens of pickups kunt gebruiken.
Verken het immense universum van Nova Aurora en ontketen je vindingrijkheid en creativiteit om boeiende, uitdagende puzzels op te lossen.