Birds and Blocks
In "Birds and Blocks" moet je de vogels helpen! Ze kunnen niet vliegen vanwege hun kleine vleugels.
Je moet de blokken verwijderen zonder dat de vogels de grond raken (omdat ze de grond niet leuk vinden of er kunnen katten in de buurt zijn). Als ze op de grond vallen, verlies je!
Er zijn verschillende soorten blokken met verschillende eigenschappen ("normaal", "veerkrachtig", "ijskoud" en "veilig voor vogels").