Bishoujo Battle Mahjong Solitaire
De meiden van de mobiele militaire eenheid 'Rikku☆Jiasu' vergezellen je bij het combineren van tegels. Laat je meeslepen in dit klassieke spel! Vind twee dezelfde mahjongtegels om ze van het bord te verwijderen. Plan je zetten strategisch vooruit en versla de klok voor de overwinning. Na elke 3 rondes ontgrendel je een nieuwe outfit voor de meiden en er wordt meer onthuld naarmate je verder komt.
Natuurlijk is het belangrijkste deel van elk solitairespel de herspeelbaarheid. Met meer dan 100 tegelindelingen en willekeurige patronen biedt Bishoujo Battle Mahjong Solitaire eindeloos veel motivatie om terug te komen voor meer, voor het geval dat de fanservice in animestijl nog niet genoeg reden was. Je kunt ook ontgrendelde personages en outfits bekijken in de Dressing Room!