Speel als de Black Wolf en ren, spring, sprint en glij langs muren in zijwaarts scrollende levels terwijl je botten verzamelt en probeert te overleven! De pijlen laten de weg zien en geven hints om door het verraderlijke terrein te komen. De rode vlaggen dienen als controlepunten. Als de Black Wolf neergaat, word je direct naar de laatste vlag getransporteerd voor een tweede kans om te overleven. Versla een voor een levels van één scherm en ga dan verder om je platformvaardigheden in het volgende gebied te testen.
Er wacht je een moeilijk maar lonend platformavontuur boordevol actie! Geef jij gehoor aan de roep van de wildernis?