Lorina Waugh werkt veertien uur per dag als dienstmeisje voor de familie Lennard, terwijl ze worstelt met overwerk en wordt gepest door de oudere dienstmeisjes.
Een van de weinige dienstmeisjes die vriendelijk is tegen Lorina is de mysterieuze Taohua. Door haar afstandelijke, bijna katachtige persoonlijkheid en haar aparte verschijning gaan er geruchten dat ze misschien wel een heks is.
Lorina weet dat ze Taohua op een afstand moet houden en dat wil ze ook wanhopig graag... Maar er zit misschien wel een kern van waarheid in de geruchten, want het duurt niet lang voor ze betoverd raakt door deze vrouw!