Een reis vol emoties
Beleef het poëtische verhaal van een wolvenjong en een hertenkalf in de spectaculaire wereld van Blanc. De twee zijn de weg kwijtgeraakt in een plotselinge sneeuwstorm en hebben elkaar nu nodig om de pootafdrukken te volgen die hun families hebben achtergelaten in de sneeuw.
Laat je meevoeren naar de adembenemend mooie, zwart-witte wereld van Blanc; helemaal met de hand en in 2D getekend op papier voordat de beelden in 3D tot leven zijn gewekt. In Blanc staat de reis en de ervaring van de dieren centraal. De gameplay en het verhaal zijn zonder tekst, waardoor spelers helemaal in deze wonderlijke wereld kunnen opgaan.
Eén speler bestuurt het wolvenjong en de andere speler het hertenkalf. Begeleid de dieren door het landschap en overwin samen barre weersomstandigheden en allerlei andere hindernissen. Leer elkaar goed kennen en werk samen; lokaal op hetzelfde scherm of op afstand online.