Een luchtige en speelse puzzelgame over samenwerken.
Speel alleen en bestuur beide personages of deel de ervaring met een vriend. Bleep Bloop is heel makkelijk te leren, maar dat betekent niet dat de puzzels een fluitje van een cent zijn.