Blind Fate: Edo no Yami
Het is een nieuwe, donkere en met machines gevulde Edo-periode, en het Shogunaat regeert over Japan met zijn rechtvaardige, maar meedogenloze hand: jij.
Het Masker van de Oni creëert een simulatie van de wereld om je heen, maar ga voorzichtig te werk: oude gegevens laten je alleen bedrieglijke echo's uit het verleden zien.
Ontdek het verhaal van tientallen robotversies van Japanse volksverhaalwezens! Vind hun zwakke punten en vernietig ze allemaal met een verwoestende finisher!
Uw sensoren doorbreken het gordijn van het verleden. Gebruik geluid, geur en warmte om de wereld te verkennen, eeuwenlange kennis te ontdekken en Yami te begeleiden op zijn wraakzuchtige, verhaalgedreven reis.