De Blizzard Arcade Collection bevat twee verschillende Original Editions van elke game, plus een nieuwe Definitive Edition voor BT, TLV en RNRR! LV2 en RPMR worden beiden uitgebracht in de 16-bit Original Editions.
De Blizzard Arcade Collection Museum bevat een keur aan schatten uit het verleden van elke game.