SPELKENMERKEN
Betreed de lieflijke wereld van Blocky Farm, waar je je landerijen beheert, dieren verzorgt, velden oogst, goederen aflevert in het dorp en vrienden maakt met de plaatselijke bevolking. Maak de boerderij van je dromen en word succesvol! Begin je dorpsleven vandaag nog!