Ren, spring en zwem door VIJF enorme werelden met elk twaalf levels.
Bloo Kid 2 is een klassieke 2D-retroplatformervaring met prachtig ontworpen pixel-graphics en een volledige chiptune-soundtrack.
Ga gevechten aan met enorme eindbazen en ontdek alle geheimen van de wereld van Bloo Kid 2.