BloodRayne Betrayal: Fresh Bites
De Brimstone Society heeft Rayne opgeroepen voor één laatste missie. Ze moet een groep soldaten naar een gigantisch ondergronds kasteel leiden om het op te nemen tegen niemand minder dan haar eigen vader, Kagan. Wanneer haar escorte niet opgewassen blijkt tegen de bovennatuurlijke krachten van Kagan, is het aan Rayne om zich rennend, springend, stekend en voedend een weg te banen door gruwelijke vijanden, dodelijke vallen, lastige platformgedeeltes en gruwelijke eindbazen. Het is Rayne's laatste klus – zal ze ''de boel opruimen'' of zal ze ten onder gaan?
De oorspronkelijke ontwikkelaar WayForward heeft zijn klassieke 2D hack 'n slash platformer uit 2011 geüpgraded met hoge resolutie visuals, moderne functies en geheel nieuwe stemmen, ingesproken door de originele BloodRayne castleden Laura Bailey (Rayne) en Troy Baker (Kagan). Bloodrayne Betrayal: Fresh Bites distilleert de beste delen van de BloodRayne-serie in een bloederig en spannend 2D hack 'n slash-avontuur boordevol actie, waarin je vijftien uitdagende levels doorloopt.