Bloodstained: Curse of the Moon
Vecht met zwaarden en zwepen in deze retro-actiegame van ontwikkelaar Koji Igarashi en Inti Creates!
Speel als Zangetsu, een demonenjager met een diep wraakgevoel die door gevaarlijke gebieden moet reizen om een machtige demon in een duister kasteel te verslaan. Zangetsu komt onderweg andere reizigers tegen die je kunnen vergezellen als speelbare personages.