Bloomtown: A Different Story
Bloomtown: A Different Story is een verhalende JRPG met een fijne mix van turn-based gevechten, sociale RPG-actie en monsters die je kunt temmen. De game speelt zich af in een schijnbaar vriendelijke jaren 60-setting in de Verenigde Staten.
Je speelt als Emily en haar broertje Chester, die hun zomervakantie doorbrengen bij hun opa in een gezellig, stil stadje. Maar misschien is het wel iets té stil... Er beginnen kinderen te verdwijnen en sommige nachtmerries worden wel heel echt... Er is iets niet in orde. Dat is wel duidelijk, zeker voor een twaalfjarig meisje met een avontuurlijke geest!
Het is aan jou om dit mysterie te ontrafelen en de inwoners van Bloomtown te redden van een duister lot!
Maar dat alles lijkt bedrog! Er gaat een duistere demonenwereld schuil onder het dorp. Kinderen verdwijnen en jij moet het stadje zien te redden!
Ga op een mysterieus avontuur en red de inwoners van hun eigen demonen. Al hun angsten en slechte gewoontes zijn op monsterlijke wijze tot leven gekomen in de Underside.
Volg Emily en haar groep vrienden, los de mysterieuze verdwijningen op en red de zielen van de inwoners van Bloomtown!
Emily staat er gelukkig niet alleen voor in de tactische turn-based gevechten tegen de gigantische demonen en dungeon-bazen uit de Underside! Zet de vaardigheden en krachten van elk personage zo slim mogelijk in. Roep je eigen innerlijke demonen op en zet ook de demonen die je hebt gevangen in voor verwoestende combo's.
Tijdens het vechten kun je verzwakte wezens vangen en toevoegen aan je verzameling. Je kunt vervolgens de talloze unieke wezens combineren tot honderden varianten en je eigen unieke team van demonenjagers samenstellen.
Verken geheime gebieden, werk aan je spieren in de sportschool, verdien een zakcentje door te werken in de buurtwinkel, zoek vrienden die je kunnen helpen, of ga gewoon even lekker tuinieren. Jij bepaalt zelf hoe je je avontuur gaat invullen.