Stap in de schoenen van Lily, Knight of the Rose, en ga op een klassiek avontuur vol actie in een uitgestrekte wereld!
Sla alles op je pad aan gort en baan je een weg door kerkers vol monsters om Kingdom of Blossom te behoeden van een eeuwige duisternis. Sprokkel tijdens je reis unieke wapens, toverspreuken en voorwerpen bij elkaar om machtige bazen te verslaan, en uitgekiende puzzels op te lossen.
Beïnvloed zelf de voortgang van een levendig en dynamisch verhaal dat van grootvader tot kleinkind is overgebracht!