Maak kennis met Blossom, een vrolijk meisje van in de twintig die altijd al haar eigen bloemenwinkel heeft willen openen. Aangekomen voor de zomer in het kleine stadje waar ze opgroeide, gebruikt Blossom al haar spaargeld om haar nieuwe avontuur te beginnen. Help Blossom haar Bloom Boutique te herbouwen en te laten groeien.
Ontmoet verschillende personages die deel uit maken van het verhaal zoals de mysterieuze motorrijder die rondjes reed in het gebied waar Blossom haar boetiek opent.