Beleef een buitengewone reis door het desolate koninkrijk Penumbra en ontrafel de verborgen geheimen van dit vergeten land. Ontdek mystieke tempels, ontmoet overlevenden en probeer vreemde opdrachten te voltooien om waardevolle voorwerpen in je bezit te krijgen.