Stort je in de explosieve actie van deze 3D-shoot 'em up! Blue Rider biedt klassieke speelhal-gameplay, gecombineerd met schitterende beelden. Vecht je een weg door negen kleurrijke en diverse levels vol vijanden die staan te popelen om je naar de eeuwige jachtvelden te sturen. Maak je wapens sterker, schiet vijanden neer en neem het op tegen enorme en uitdagende eindbazen.