Maak je klaar voor een spannend avontuur in deze actievolle game! Neem de controle over een kleine boot terwijl je door verschillende arena's navigeert, gewapend met je betrouwbare wapens. Maar wees gewaarschuwd - de vijandelijke zwembadflotatie is erop uit om jou te pakken te krijgen! Ga de strijd aan terwijl je deze opblaasbare vijanden neerschiet en vernietigt, waarbij je je reflexen en richtvaardigheden op de proef stelt. Duik in de opwindende wereld van bootgevechten. Overleef uitdagende gevechten en laat vandaag je boot-schietvaardigheden zien!