Bomb Chicken
Na een bizar ongeluk raakt een doodnormale kip van de leg en verandert ze in een scharrelheld die bommen legt. Speel met het veelzijdige mechanisme van bommen leggen in deze explosieve ontdekkingsplatformgame.