Bomb Rush Cyberfunk
Begin je eigen cypher en dans, spuit graffiti, verzamel beats, combineer je tricks en ga de strijd aan met de politie om je plek te veroveren in de uitgestrekte metropool van New Amsterdam.
Red is een graffiti writer die zijn hoofd is kwijtgeraakt en in plaats daarvan een Cyberhoofd heeft. Op zoek naar zijn roots sluit hij zich aan bij de Bomb Rush Crew, Tryce en Bel, die All City willen worden. Samen ontdekken ze wie zijn hoofd heeft afgenomen en hoe diep de menselijke kant van Red verbonden is met de graffiti wereld.