Ga verder, ga omhoog en laat niets achter.
Bonfire Peaks is een puzzelspel over afsluiting, door Corey Martin en gepubliceerd en gecoproduceerd door Draknek, maker van A Monster’s Expedition en Cosmic Express.
Navigeer door meer dan 200 vakkundig ontworpen puzzels in een adembenemend mooie, op voxel gebaseerde wereld. De inhoud is weggebrand om een perfect afgestemde ervaring te creëren, vol rijkelijk belonende uitdagingen en verrassende nieuwe mechanismen die je tot het einde zullen blijven boeien.