MULTIPLAYER CHAOS OP DE BANK
Roast en toast je vrienden in razendsnelle rondes van schattige fysica-gevechten tot maximaal 6 spelers. Perfect voor feestjes!
Ontdek een belachelijke reeks power-ups zoals explosieve boemerangs, vermommingen en telekinese. Stapel vervolgens je power-ups op elkaar om waanzinnige combinaties te vormen!
Reis naar een eetbare wereld terwijl je vecht in meer dan 30 Kung Fu-arena's, elk gevuld met unieke gereedschappen en vallen. Spring over bewegende platforms en sluip door weelderig gebladerte. Activeer schuifwanden om je vijanden te verpletteren. Duik tussen gigantische deegrollen en verras de Toaster King.
Bundel je krachten met je vrienden om het op te nemen tegen de ingenieuze AI-tegenstanders. Of ruzie over de kostbare Golden Boomerang in een hectische alternatieve spelmodus.