Borderlands Collection: Pandora’s Box
Krijg alle zes Borderlands avonturen samen in één waanzinnige pack, voor een geweldige prijs!
Bevat alle zes bekroonde basis games uit de Borderlands-franchise: Borderlands, Borderlands 2, Borderlands 3*, Borderlands: The Pre-Sequel, Tales from the Borderlands en New Tales from the Borderlands, samen met alle aanvullende content** in één gigantische bundel!
Ontdek de woestijnplaneet Pandora en meer wrede werelden, terwijl je speelt als stoere Vault Hunters op zoek naar legendarische buit. Iedere Borderlands-game zit vol karakteristieke figuren, verraderlijke werelden en onvergetelijke verhalen.
Borderlands' intense looter-shooter actie krijgt een enorme boost wanneer je speelt in een coöp-party! Roep je vrienden bij elkaar en deel het plezier van het afvuren van een ziljoen wapens, het maken van perfecte constructies en het verslaan van angstaanjagende bazen!
Of je nu Borderlands voor het eerst speelt, of je herenigt met oude vrienden, je zult de chaos van de excentrieke cast geweldig vinden. Van Lilith's opkomst als held, tot de heroïsche opkomst en neergang van Handsome Jack, je ontmoet een onvergetelijke groep bandieten, rebellen, helden - en Claptrap, die is er ook bij.