Boreal Tenebrae Deluxe
Je speelt als meerdere personages, elk met hun eigen verhaal, en reist naar echte locaties in de stad en donkere versies ervan.
In deze nachtmerrie moet je de moord oplossen, je vermiste zus Sarah zoeken en het mysterieuze ritueel voltooien om de stervende stad te redden. Kun jij alle duistere geheimen van Boreal Tenebrae ontrafelen?
Verken een zieke stad waar alles ongebruikelijk is. Vreemde dozen die hypnotische ruis uitstoten verschenen in de stad. Sommige burgers, waaronder Sarah, zijn geabsorbeerd door dit mysterieuze object en komen nooit meer terug.