Bouncy Bob: Episode 2 is een leuke coöpgame voor maximaal vier spelers. Kies je personage en bereid je voor om lol te maken in diverse spelstanden. In Tower Challenge moet je singleplayer-uitdagingen overwinnen die steeds moeilijker worden. In Arena Mode kun je met je vrienden spelen in een van de 14 arena's. In Swarm moet je het opnemen tegen horden zombies. In Blender moet je zo veel mogelijk stukken fruit door midden snijden. En wat dacht je ervan om een potje volleybal te spelen met een van je vrienden? Bouncy Bob: Episode 2 is een leuke partygame voor iedereen.