Maak je klaar voor nog meer levendig, kleurrijk schietplezier in het langverwachte vervolg op Bouncy Bullets! Kun jij de uitgang vinden in elk level?
Beweeg, spring en schiet je een weg langs de uitdagingen en talrijke obstakels in elke zone. Bouncy Bullets 2 heeft ook een speedrun-modus, dus je kunt proberen je beste tijd te verbeteren en een nieuw record vestigen.