Bow to Blood: Last Captain Standing
In Bow to Blood strijdt je om Kampioen van de Arena te worden, terwijl de meedogenloze Opzichters jou en je mede-uitdagers op de proef stellen in een winner-takes-all fantasy-realityshow.
Je rivalen in Bow to Blood hebben hun eigen motivaties, doelstellingen en persoonlijkheden. Help je mede-uitdagers en sluit vriendschap of zet ze in voor persoonlijk gewin en maak ze tot vijanden. De keuze is aan jou, maar kies verstandig. Uitdagers in de Arena zullen niet vergeten hoe je hen hebt behandeld en hun wraak zal zoet zijn.