Boxing Champs
Boxing Champs is niet zomaar een boksgame. De game combineert flitsende en grappige top-down arcade-graphics met simulatie-achtige gameplay, om je echt het gevoel te geven dat je in de ring staat. Gebruik de rechter stick voor volledige beheersing van elke stoot. Daag je vrienden uit voor een bokspartij in de multiplayer-stand, of schrijf geschiedenis door in de klassementen van de career-stand te stijgen en de onbetwiste wereldkampioen te worden. Houd tegenstanders op afstand met je jab en trakteer ze op combinaties, of blijf dicht bij je tegenstander om ze met hoeken en uppercuts te slopen. Geniet van de typische bokssfeer en laat zien wat je waard bent in de ring.