Brave Soldier - Invasion of Cyborgs
Zorg dat je tot de tanden gewapend bent en red de wereld van een cyborginvasie! Brave Soldier – Invasion of Cyborgs is een zijwaarts scrollend ren- en schietactiespel dat teruggrijpt op de 2D-pixelartstijl en de moeilijke maar eerlijke uitdaging van 16-bits- en arcadeklassiekers. Stap in de laarzen van een moedige commando die zich een weg baant door 30 unieke levels met jungles, sneeuwlandschappen, kliffen en meer tijdens de jacht op een mechanische dreiging die een gevaar vormt voor de mensheid.