Uitgebreid vechtsysteem
Of je nu speelt als machtige Amazon, stoere Warrior, vlugge Rogue of excentrieke Wizard (met z'n trouwe elementenspreuk), elke klasse heeft talloze combo's. Pareer, ontwijk, combineer en ontketen verwoestende speciale moves tegen steeds sterkere vijanden, bazen en zelfs je vrienden.
Klasse gekozen? Dan wachten je talloze snelle beslissingen die je skillset beïnvloeden. Skilltrees die zijn gericht op de aspecten van Chaos, Order, Darkness en Life geven je skillverbeteringen en speciale vaardigheden. Dankzij de vele uitrustingdrops voelt elke run uniek aan, vol opties.
In het speltype Adventure verken je allerlei biomen, op zoek naar de runen om het Sky Fortress mee te bereiken. Werk samen met vrienden en versla talloze aanvalsgolven in het uitdagende speltype Horde. Of vecht het onderling uit in het arenaspeltype PvP voor teams of ieder voor zich.
Door te levellen met goud kun je in Bravery and Greed permanent geweldige content ontgrendelen en krachtige verbeteringen vrijspelen. Pak munten, roof kisten leeg, besteel bondgenoten terwijl je ze bijbrengt of smeer 'm na een gevecht met de buit. Ga voor goud of sterf berooid!