In deze fantasiewereld leidt een van de dappere helden je schaakleger naar de overwinning.
Ben je klaar om kampioen te worden? Kies je held en daag andere spelers uit in dit gezinsvriendelijke spel met een levendige cartoonstijl. Train je brein en maak tegelijkertijd een band met je dierbaren.
Cartoon-beelden maken het spel voor iedereen toegankelijk. Wat gebeurt er daar! Pijlen vliegen boven hoofden en zwaarden breken in het heetst van de strijd. Of misschien geeft u de voorkeur aan klassiek schaken? U kunt uw stukken altijd veranderen in traditionele.
Brawl Chess verbindt generaties in een multiplayer, maar een enkele speler zal ook spelers van alle leeftijden aanspreken. Er zijn 5 moeilijkheidsgraden. De eerste is geweldig voor kinderen om te leren. De vijfde is geschikt voor schaakveteranen die op zoek zijn naar een serieuze uitdaging.
HERSENTRAINING. Maar op een leuke manier! Brawl Chess ziet er modern uit terwijl het nog steeds een van de oudste en meest populaire spellen ter wereld is met al zijn voordelen. Het verhoogt het IQ, verbetert de rekenvaardigheid, leert analytisch en kritisch denken. Train om beide hersenhelften te gebruiken.
CREATIVITEIT BOOST. Het plezier hoeft niet te eindigen na het uitschakelen van de console. Als de vader als een geest speelt en de zoon als een prins, kunnen ze scènes met deze personages uitvoeren nadat het schaakspel is afgelopen.