Breakers Collection
Breakers Collection bevat zowel de originele games (Breakers en Breakers Revenge) als een gloednieuwe content voor de cultklassieker onder de fans van Fighting Games, die voor het eerst werd uitgebracht in 1996 voor de Neogeo en Arcades en daarna werd uitgebracht met een vervolg in 1998 met extra speelbare personages, balansaanpassingen en nieuwe gameplay-elementen.
Breakers Collection is een actie-vechtspel, met een selectie met veel speelbare personages (10 in Breakers Revenge), die allemaal bekend waren bij de fans van over de hele wereld.
De speciale acties zijn ook vergelijkbaar met andere vechtspellen uit hetzelfde tijdperk, hoewel de onstuimige en back-stepping-technieken de neiging hebben om tussen personages te verschillen.
In deze collectie krijgt de speler de mogelijkheid om de klassieke Versus-modus lokaal of met online lobby's, Arcade-modus, gerangschikte gevechten met Rollback Netcode (GGPO), Team Battle, Art Gallery, Training-modus en meer te spelen!