Breakfast Bar Tycoon
Jij wordt de manager van de ontbijtbar en probeert zo goed en snel mogelijk de horden hongerige klanten te bedienen.
Investeer je winst in upgrades voor je restaurant en word een echte ontbijt-gigant!