Breakout Birdie Puzzle 2
Het doel is om de gekleurde blokken te wisselen terwijl je blokken van dezelfde kleur probeert te groeperen. Tik gewoon op een blok om het te selecteren, tik dan op een aangrenzend blok om ze te wisselen. Laat de speciale blokken in je voordeel werken, want er is meer dan één manier om een level te voltooien!