Brewmaster: Beer Brewing Simulator
Ontdek, leer en perfectioneer de kunst van het thuisbrouwen in de ultieme ode aan craftbier.
Van het vervolmaken van authentieke, op chemie gebaseerde brouwtechnieken tot het bottelen en etiketteren van je bier en het bedenken van namen – verfijn je ambacht om de ultieme Brewmaster te worden in de allereerste realistische bierbrouwervaring. Met alle tips en trucs en de beste uitrusting tot je beschikking volg je een recept of experimenteer je erop los met een enorme variëteit aan echte ingrediënten om je vaardigheden te verbeteren. Doe mee aan vriendschappelijke wedstrijden, verdien biertokens en verbeter je uitrusting om een nog betere brouwer te worden.
Je kunt het op een verhaal gebaseerde speltype Brewmaster beleven, of je uitleven in het creatieve speltype, een zandbak waarin alles is ontgrendeld.
Brouw allerlei verschillende biertypen, waaronder tarwebieren, blonde bieren, stouts, IPA's en meer, terwijl je je brouwvaardigheden verbetert. Perfectioneer recepten, verbeter de smaak, ontwerp je eigen etiketten en stuur je bieren dan naar lokale wedstrijden en brouwerijen om een reputatie op te bouwen en biertokens te verdienen. Geschikt voor totale beginners én voor echte bierkenners. Je leert de basis van het bierbrouwproces met een scala aan recepten om uit te kiezen of laat je creativiteit de vrije loop en brouw je eigen unieke smaken.
Brewmaster is een gedetailleerde, authentieke game die gebaseerd is op een simulatie van echte brouwchemie en een diepgaand begrip van echte vergistingsprocessen. Maar dat betekent niet dat je er scheikunde voor gestudeerd hoeft te hebben. De moeilijke formules blijven achter de schermen, zodat jij je kunt concentreren op de leuke kanten van bier brouwen.
Als je eenmaal je ideale brouwsel hebt gemaakt, moet je je bier eer aandoen met een opvallend etiket en een gedenkwaardige naam. Perfectioneer en personaliseer elk element van je bier en vergroot je bekendheid op bierfestivals. Als je bier gewaardeerd wordt, kun je het in grotere hoeveelheden laten brouwen bij lokale brouwerijen en zo je netwerk uitbreiden en grotere klussen en uitdagendere recepten ontgrendelen. Een echte Brewmaster is nooit uitgeleerd!
Jij gaat aan de slag met de nieuwste technologie, maar brouwen is een ambacht dat al wordt beoefend sinds 10.000 v.Chr. We gebruikten de alchemie van vergisting al voordat we de vaardigheid 'schrijven' hadden ontgrendeld!