Omdat elke astronaut unieke vaardigheden heeft, moeten complexe puzzels opgelost worden om een uitweg te vinden.
Dit is het moment om aan een unieke reis in de ruimte te beginnen! Baan je een weg door plaatsen vol obstakels!